Saturday, July 28, 2012

bio essence bird nest..my new come..

hewhewhew....cehwahh bajet bloger famos je kan...huk3..
oke la..korang ad taw x sal produk nie...


ini la dye bio enssence...ad je org kenal..tp...
klo korang xknl meh aku kenalkan..
tp xbnyak info la sbb aku pon bru bekenalan dgn benda alah nie..

mungkin korang hadow baco aku pnyer entri yang muka aku rosak teruk 2 kan...sbb itu..muka aku terkapai2 sbb xtaw produk ape yg oke dgn aku...menurut pakar2 kecantikkan aku yakni member2 ku yg di kasihi sekalian..dorang mengistiharkan (xtaw la spelling nie betoi ka idak) bahawa muka ku ini sesuai dgn produk yang ad kt watson n gardien (xtaw la spelling nie betoi ka idak) 2 ja..hehehe..bajet kulit import aku nie..cett *pengsan dgn diri sdr..hahaha..

setelah menjeleskan diri dgn orang yang cantik2..aku pon decided nk pakai produk nie...korang taw x nape aku beli nie...
1) sbb aku tgk awan dania la...(kn si dania 2 pakai bnda nie) 
2) mmber aku pakai dan katanya oke..tgu ape lagi..kih3..
3) act aku nk amik kaler hijau taw..tp aku taw mmg xsswai dgn aku..nt muka aku panas..just like loreal yg aku pakai dulu..*info sikit yaa...hijau slalu untuk hydrate skin kot..so,jgn grab produk tue sbb kaler je taw...
4) sbb set trial yg bird nest nie yg paling MURAH!! muahahaha...jimat and kedekot siat..(xsampai hati nk taip sio*). harganya hanya rm 18.00 je..trial set lain...25++ - 30++.so grab je yg murah.

maka dengan sbb2 yg langsung xad ciri keguruan..ehem3..promote bidang keje sikit..huk3...aku pom membelinya dgn harapan purse aku sentiasa kembung...kah3...

pengenalan benda nie plak..benda nie terAMAT la elok untuk aku..katanya pakar kecantikkan aku...muka aku nampak FRESH sgt..padahal baru 3 hari aku pakai yg trial set nie..mula2 aku pikir kawan ku nk amik ati ke ape ke kan...tapi rupa-rupanya ianya benar-benar belaka....aku dapat merasakan perubahan nya.. kesannya..yg aku alami sepanjang aku habiskan trial set nie..
1) kulit makin lembab.... (xperlu lumor minyak lagi kt muka 2 nk bg lembab)
2) fresh, segar, bersih, suci, mulus dll...
3) makin cerah..(effect xla sepantas kilat,tp better la)
4) trial set yang teramat kecil nie...tahan untuk 3 minggu...jimat kan???

saiz nye same besau dgn pendrive...tp tahan 3mggu..kite pakai 3 kali shari..
oke la kan...? klo beli yg besau mesti tahan 2 tahun kan?? wah!! jimat3.. :)


ok la kot pengenalan benda alah nie...wat masa skang..da sebulan lebih da aku pakai...i fell better and my skin more stunning!!!..cewahh!! yeye je...hek3...wasalam...

No comments:

Post a Comment