Saturday, June 23, 2012

perempuan yg xbaca novel adalah bapok!! betol ka??

adakah anda wanita, perempuan, anak dara, mak dara mahupun miss J...mensti anda gemarkan novel kan..xkisah la novel mcmne pom..love story ke , horror ke, islamic ke atau apa genre skali pom asalkan ianya novel atau bahan bacaan...

memandangkan.aku wanita a.k.a anak dara bergetah2 lagi..so aku adalah salah seorg peminat novel..umah aku ad banyak novel..nk list, nt kn korang muntah plak..hehehe..tp adala dalam 70 bijik novel..klo nk senaraikan yang da baca pula..mmg xlarat nk taip la.. ngeee...

oke3..kat sini aku nk senaraikan novel yg wajib korang beli dan jadikan koleksi..hmm,paling kurang pom wajib korang baca la...


  1. OMBAK RINDU
  2. SETIA MENANTI
  3. DURI
  4. BISIK-BISIK GELORA
  5. ANDAI ITU TAKDIRNYA
  6. 7 HARI MENCINTAIMU
  7. TAKDIR ITU MILIK AKU
  8. HINGGA KE AKHIRYA
  9. BICARA HATI
  10. SEPI TANPA CINTA
  11. SEHARUM KASIH
  12. Aa + Bb
  13. TAK SEIMDAH MIMPI
  14. XSEINDAH IMPIAN
  15. TIADA LAGI MIMPI
HAAA...stakat nie dulu list nye..act, ad bnyak lagi..tapi korang baca dulu yg nie..klo bole baca ikot list taw...yg da ad dlam list nie ,korang xyah p survey cari info ke ape ke..sebb mmg 5 star nie..next post aku citer sikit2 sal novel2 best ok...
bye...

2 comments:

  1. ok.
    tak saba nak tggu entry dr miss beck.

    :P

    ReplyDelete
  2. ngeh3...kene tgu free2 dlu..klo bs mmg xsmpat nk lyn blog nie..huhu

    ReplyDelete