Thursday, March 1, 2012

geNGgAMan~~~~

assalamualaikum....

..lama kan sy menyepi...hmmm...bz...plus lappy repair ag..duet pom xbrapo nk ado...haah..kn da kuar bhsa kelate aku..ngeh3...
k la...papepom..aku juz nk crita..yg elaun aku bru masok...mcm biasa la amount nye dalam kategori dapat membulat kan biji mata la jugak..tapi..dalam masa 2 hari aku da habiskan 2K..(pengsean aku mengenangkan wang aku) 


sumpah!!aku xsempat nk berjoli ag dgn duet 2..berjoli belum,bersedekah apatah lagi kan....hehehe... :) sume yang aku beli adalah kepentingan dan keperluan bg sume ppuan..lelaki mesti xfhm..tp xpe,korang xperlu tahu ok..yang pentim elaun utk ladies kene lebih dari lelaki..aku taw rmai yg stuju...nt aku nk bukak page la..(hrap2 rmi LIKE,nt dapat imcome..wuhuii...seronok kot!!)


sebelum mengundur diri..aku nk share pepatah berkenaan dengan duit..bc betol2 taw...


"duet di tangan di ibarat seperti tangan mengenggam air..duet akan mengalir seperti air yg mengalir keluar dari celahan genggaman tangan anda..dan kini yg tinggal hanya lah titisan air,yang di ibarat beberapa sen duet yang tinggal shj"


ceewaaaahhhhHH!! ayat mcm org study bahasa je aku kan..padahal duk study sal teknologi..tp ok la 2 kn...
k la...jumpa next tyme k..inyaallah ianya lebih menarik untuk dibaca.. :))

No comments:

Post a Comment